מה הופך קליפ לקליפ משכנע, האם זו ההפקה? האם זה הבמאי? או האם זה באמת תלוי באמת המוסיקת רקע שמשכנעת את הצופים לרכוש את הדיסק.
הפקת קליפים בימינו הינה יותר מכמה צבעי תאורה ושני מיקרופונים כבוים מול מצלמה, בתקופות של שנות ה80-90 היו משתמשים בזמרים כשחקני הקליפ ובתפאורה של ימי הביניים רק להמחיש רקע, כל מה שהיה נצרך בתקופות הישנות זה שיר טוב וקליפ נדוש עם חיוכים בשביל להגיע לאותם ערוצי המוסיקה.
בימיניו בזמן קדמת הטכנולוגיה והפקות ככלל, תקציבי הפקת קליפים הפכו לתקציבים גדולים למען העברת המסר בצורה הטובה ביותר המשתווה להפקות סרטים ,הפקות פרסומות וכד'. כיום האומן הוא רק צל לא ברור בתוך עלילה שלמה ומקיפה בתוך קליפ קצר של השיר, סינון אמיתי של נציבים וקהל למען קליפ משובח ומקורי, אין טעם יותר להראות את הזמר בזמן שאפשר להראות בחורות יפייפיות וגברים מסוקסים למען קליפ רומנטי לגבול הסקסי.
הפקות קליפים הפכו להיות ממצלמה אחת, לארבע מצלמות ושתי מצלמות רחף, הפקט עלילה שלמה להעברת המסר בצורה הטובה ביותר שקיימת במרקע הטלוויזיה. ערוצי הטלווזיה הגיעו למצב גם בישראל וגם בעולם בכלל, למצב בו יש כמה ערוצי מוזיקה, כיום המון מוזיקאים פונים יותר לקהל היעד של הטלוויזיה מאשר לפלייליסטים של תחנות הרדיו המבוקשות, קליפ טוב תמיד גורם להזדהות אמיתית עם האומן, בעוד שמראים קליפ עם עלילה טובה, זה בדיוק כמו סרט טוב, אין לנו שום בעיה ללכת לקולנוע ולצפות בו שוב.
בזמן הפקת קליפים טובים אפשר לראות שצוות ההפקה כבר אינו צוות רגיל, ישנם קופירייטרים חזקים, צוות תכנון ובימוי, צוות תחזוקה ואף צוות איפור שלם לכל הסט, כיום אפשר לראות בהפקות גדולות תקציב, לוקיישנים גדולים ומתוחזקים היטב למען קליפ, כיום כבר לא יוצאים לרחוב ומצטלמים אלא, שוכרים מיקום מעניין ומתחילים בתהליך הפקת קליפ משובח למען מסר אמיתי, ברור ומקורי.
אפקטים שונים משתמשים בימינו, כיום בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת אפשר לראות איך אישה מבוגרת הופכת לבחורה צעירה ונקייה מקמטים. אפשר לראות איך זמר המוכר לנו בזכות צלקות מכוערות ומוכרות (כמו הזמר הדגול SEAL) הופך בקליפים שלו לפרפר יפייפיה ונעים למראה. תודות לטכנולוגיה אנחנו מקבלים עלילות משובחות ומקוריות, אומן מזוהה לעלילה ולצופה, הפקה משובחת מלאת אפקטים וכמובן, מסר העובר בצורה הכי אמינה שיש בימינו.
הפקת קליפים בימינו הינה יותר מכמה צבעי תאורה ושני מיקרופונים כבוים מול מצלמה, בתקופות של שנות ה80-90 היו משתמשים בזמרים כשחקני הקליפ ובתפאורה של ימי הביניים רק להמחיש רקע, כל מה שהיה נצרך בתקופות הישנות זה שיר טוב וקליפ נדוש עם חיוכים בשביל להגיע לאותם ערוצי המוסיקה.
בימיניו בזמן קדמת הטכנולוגיה והפקות ככלל, תקציבי הפקת קליפים הפכו לתקציבים גדולים למען העברת המסר בצורה הטובה ביותר המשתווה להפקות סרטים ,הפקות פרסומות וכד'. כיום האומן הוא רק צל לא ברור בתוך עלילה שלמה ומקיפה בתוך קליפ קצר של השיר, סינון אמיתי של נציבים וקהל למען קליפ משובח ומקורי, אין טעם יותר להראות את הזמר בזמן שאפשר להראות בחורות יפייפיות וגברים מסוקסים למען קליפ רומנטי לגבול הסקסי.
הפקות קליפים הפכו להיות ממצלמה אחת, לארבע מצלמות ושתי מצלמות רחף, הפקט עלילה שלמה להעברת המסר בצורה הטובה ביותר שקיימת במרקע הטלוויזיה. ערוצי הטלווזיה הגיעו למצב גם בישראל וגם בעולם בכלל, למצב בו יש כמה ערוצי מוזיקה, כיום המון מוזיקאים פונים יותר לקהל היעד של הטלוויזיה מאשר לפלייליסטים של תחנות הרדיו המבוקשות, קליפ טוב תמיד גורם להזדהות אמיתית עם האומן, בעוד שמראים קליפ עם עלילה טובה, זה בדיוק כמו סרט טוב, אין לנו שום בעיה ללכת לקולנוע ולצפות בו שוב.
בזמן הפקת קליפים טובים אפשר לראות שצוות ההפקה כבר אינו צוות רגיל, ישנם קופירייטרים חזקים, צוות תכנון ובימוי, צוות תחזוקה ואף צוות איפור שלם לכל הסט, כיום אפשר לראות בהפקות גדולות תקציב, לוקיישנים גדולים ומתוחזקים היטב למען קליפ, כיום כבר לא יוצאים לרחוב ומצטלמים אלא, שוכרים מיקום מעניין ומתחילים בתהליך הפקת קליפ משובח למען מסר אמיתי, ברור ומקורי.
אפקטים שונים משתמשים בימינו, כיום בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת אפשר לראות איך אישה מבוגרת הופכת לבחורה צעירה ונקייה מקמטים. אפשר לראות איך זמר המוכר לנו בזכות צלקות מכוערות ומוכרות (כמו הזמר הדגול SEAL) הופך בקליפים שלו לפרפר יפייפיה ונעים למראה. תודות לטכנולוגיה אנחנו מקבלים עלילות משובחות ומקוריות, אומן מזוהה לעלילה ולצופה, הפקה משובחת מלאת אפקטים וכמובן, מסר העובר בצורה הכי אמינה שיש בימינו.